Monday, April 5, 2010

apa salah din?



aku tak tau ape msalah budak nie ngan din beramboi....ape salah din kt budak nie...ape yg din dah buat kt budak nie?yg aku tau din tak buat ape2....aku tak tau....samaada post aku kali nie aku patut buat o tak...
coz dalam pikiran aku....budak nie nk dptkan publisti murahan...
n kalau betul niat budak lahanat nie nk dptkan publsty murahan...so dye berjaya....
korg bace la coment2 kt atas tu..ape budak nie dah buat kt din beramboi...
ader bnyk gorup kt facebook pasal budak nie dah..ramai org cari dye...
budak kuatan
umo 14tahun...budak2 baru nk up....
kt ms dye letak 19 tahun...coz tuk reg ms dye kene lebih dari 18 tahun..
n kt fb dye 14 tahun.....pandai2 la korg menilai...
ape2 pun..semoga budak nie di beri hidayah n cahaya dari ALLAH.

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...