Friday, February 26, 2010

avast!!! n salam maulidur rasul



tuk previos entry...aku ader ckp yg lptp aku masuk virus...
n skunk lptp aku dah ok...mcm2 jenis antvirus aku try...last2 aku gune avast personal edition...berbayar punya tau!!!!....
hahahah
tak baya pun....g download trail dye....then masuk serial.ws
cari la key dye kt sana....
so avast nie je satu2nyer antvrs yg berjaya mambuang si virus lahanat tu dari laptp aku...
so kwn2..jom gune avast lak...hahaah....

p/s: serial.ws ...nie tmpt tuk kite cari segala key....segala key yg korg nyer software trail tu...korg ley cari kt sana....aku dah gune serial.ws nie dah lama....amat berguna tuk kite kalau takder duwt nk beli software2 yg mahal nie....hahahah....


salam malidur rasul kt semua umah islam...sama2 la kite hadiah kan al fatihah untuk baginda yg tercinta....
kalau kwn2 korg ley kasi hadiah yg berpuluh2 ringgit n ratus2 ringgit...
takkn tak ley nk hadiah kan alfatihah untuk baginda sempena hari kelahiran baginda...tak susah pun...
al fatihah...

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...