Sunday, February 14, 2010

update from previous entry





update....kang korg bwk2 kabar2 angin yg tak sepatutnyer lak kang...
baju baby kale pink tu tuk baby boy yg bernama ape tah???hahahha...alamak ckg dah lupe dah pun...wkwkwk.....
bear tu tuk kakak dye yg sedang tido kt gamba kt atas....mardiah...ader lagi kt depan tu..pun dah lupe..ingt mardiah jer..wwkwkkw.......
yg ats sekali tu...tu la emak dye....
ckg aku.....aku amat rapat ngan dye....ari tu dye call aku..suh dtg umah dye..coz ader mjlis cukur rambut...so sbb dye yg call aku sndri..aku g la....dye kate dah lama sgt2 tak jumpe ngan aku...aku pun tak tgk lagi anak2 dye....so aku pun g la tgk.....
harap ckg terima hadiah yg tak seberapa nilai nyer ini kalau nk di bandingkan dengan ilmu yg ckg bagi....semoga anak2 ini jadi insah yg soleh n solehah.....
amin.....

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...