Tuesday, June 22, 2010

SA KARGO

salam kt semua org...
post kali nie nk upload gambar tmpt aku kerja...SA KARGO....


so ni la gamba2 nyer...time nie ngah celbrate besday datin...(gamba perempuan tgh) isteri kepada CEO (gamba tangan berbalut kt belkang)...n aku kt sebelah interprem jer lebih...hahahahah




yg kt bawh nie....indian perempuan nie miss sarah....supervisor aku....aku perlu report aku nyer log kt dye la.....accountant kt sini.......n sebelah miss sarah tu salah sorg board of director.....aku suke dye...sporting abis ar...yg seblah miss sarah tu....officemate aku...under dpartmnt acc gak....


yg ni lak student2 practical...semua ader 9 org...yg tgh tu staff budak pratical studnt....


ini lak aku tak tau la sape...hahahah......


gamba nie semua update on the spot....contoh kalau ade event camnie....abis jer event dlm sejam (tak sampai sejam pun) dorg akan anta emal kt semua org....so aku ambik la....ader lagi satu event...hari bapa...tp mls nk tunjuk kt korg..coz takder gamba aku...hahahahah

k ar...kang update lama2 boss lalu cini mampus..kantoi update blog kt opis...ahahahha

note: hanya hari isnin shaja mereka berpakai seragam mcm nie..hari biase dorg tak pakai baju...hahah....ari lain dorg pakai formal biase jer...

salam n selamt beramal

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...