Sunday, January 2, 2011

welcome 2011

aku rase tak lambat lagi aku nk wish selamat tahun baru kt semua reader aku....
lama rasenyer tak mengadap blog nie....banyk bnde yg nk di story2x kan...tapi tak tercerita...
tadi aku baca semula post2x lama aku....gelak sorg2....
sebenarnya blog nie mcm dairi...tp yg beza nya....biasa dairi nie lebih private...tp blog nie terbuka...kite cerita ape yg terjadi kt kite...kongsi cerita...tak mcm dairi....tulis cerita luahkan perasaan..tp just tuk kite punya memory....tu aku rase beza antara blog n dairi....
so back to topic....



malam tahun baru....dah lama aku tak sambut new year nie sbnarnya....














last aku sambut new year...nie hah gambanyer2x...kt putra jaya...tahun 2007 nk masuk 2008...3 tahun lepas la kire nyer....

MALAM TAHUN BARU
smlm aku kuar umah...tp bukan tuk sambut new year...
tp just nk p main rc drift aku kt s.alam....pukul 9 aku dah masuk s.alam.....highway federal dari KL ke S.alam penuh sesak jem.....aku samapi kt trek rc tu kul 930....layan rc driift sampai la tiba2x dengar berdetum2x...
bunyi bunga api(tp tak nampak pun bunga api nya)....so kami yg ramai2 ngah duk sedap layan drift tu...menjerit la...happy new year!!!
bosan lak cite aku...hahahah....takpe2x..nk bace silakan...tak nk bace p main jauh2x...hahahah
tu la mlm tahun baru aku yg best aku rase...kalau sblm2 nie aku rase p tgk bunga api...nie aku habiskan masa kt hobby aku...hahha....best pun best...

PAGI TAHUN BARU
aku kuar dari trek rc tu around kul 12.30....dlm hati aku...nk balik jln highway yg jem o nk masuk s.alam...
so aku ambik keputusan tuk masuk s.alam....takde ape2 masalah...kul 12.30 tu mcm kul 8pm kereta...banyk kereta....
aku pusing2x dataran atas...dataran bawah....bwk adik aku pusing2x...aku rase dye tak penah sambut newyear pun....tu yg aku bwk pusing2x....

SEKSYEN 7
lepas pusing2x ngan adik aku nk balik la....masuk je s.7...depan petronas...tu dye....mane datang segala makhluk manusia nie pun aku tak tau....aku stuck kt s.7 sahaja sejam...tak bergerak....adoi....malang sungguh....mng tak gerak jem nyer....panas je hati....huhuhuhu

ROADBLOCK
nk di pendekkan cerita...lepas je sejam aku duk kt s.7 tu....lepas la dari segala sengsara jem....menuju terus ke rumah....sampai jer kt port klang....ader satu roadblock besar2xan....huhuhu...aku yg tak penah kene tahan nie...tiba2 polis suh berhenti tepi....mintak lesen....aku bagi lesen....sebelah tu sapa?adik? aku jwp aah adik...mintak ic...dlm hati aku...alamak...mintak ic adik aku lak..kompem2 adik aku tak bwk ic...sbb ic dye kt mak aku...adik aku jwp takde.....polis suh kuar kete..parking...tipon mak suh anta ic..
hahah...adoi....letih mcm nie dlm hati aku....kene dengar bebelan pakcik tu.....huhuhu....dah 15mnt tunggu mak aku..pakcik polis tu tanya....mak dah otw belum?aku ckp la belum..tunggu ayah dari tempat kerja kejap....akhirnya....dye bg ballik lesen yg dye hold tu...huhuhuhu...aku tipon mak/ayah aku..ckp tak yah dtg...polis dah lepas...

3JAM
gilo....kul 12.30 dari s.alam....
aku sampai umah kt pulau indah nie 3.30...wkwkkw...3jam....1st record....perjalanan yg hanya perlukan 30mnt...menjadi 3jam...WTF!...adoi...

BAWAK IC
so kepada yg kt luar sana....next time..kalau nk kuar n balik lewat2 mlm..make sure adik tu bwk IC....kalau adik bwh 12tahun...make sure ayah/mak korg ikut sekali korg kuar....

MORAL OF THE STORY
mlm new year duk umah je lagi bagus!

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...