Saturday, December 20, 2014

coming soon!

Salam,

adakah yg masih akan menjawab salam d blog ni?
hurm, dah sekian lama x update blog....xde isi untuk d luahkan.
but smlm aku baca kembali setiap post2 aku. tergelak sorg diri dengan ketidakmatangn aku suatu ketika dahulu...yg menunjukan siapa aku di waktu dahulu.
and guess what...aku dah mencapai umo 26....agak kelakar bile d review semula post2 yg lama...
(banyk btul fuck nya)...haha....
entahlah...dulu aku satu ketika seorg yg banyk bende nk d share...tp sekrng lebih kepada pendam...bukan pendam apa...cuma lebih suka berdiam diri dri berkata2....
mungkin itu salah satu sebab kenapa blog ni semakin sunyi dengan post2 baru.
xde masa nk update dah sibuk dengan kerjaya....seharian mengadap lptp kt office...
so bile dah balik umah rase mcm mls nk mengadap pc....
mungkin satu hari nnti aku akan kembali menaip..mungkin jari aku kembali menari d keyboard aku
mungkinkah? atau mungkin post ni adalah post terakhir d ryuji's life?
tp mcm x kene pulak dgn topic post nie.

sambungan 12/3/2014:04.58AM
hurmmmm....actually ni post lama....and aku dah save sebagai draf...mungin satu hari aku akan publish post ni...atau mungkin aku tidak akan publish post nie....
actualy mlm nie aku agak sunyi....last few month lot things happen on me...mcm2 terjadi...x tau nk dscribe mcm mane....but dtg satu perasan yg akan aku buku dlm post ni.
mungkin aka x nk terlepas lagi mcm mane terjadi dkt arwah mama aku.....satu ketika dia sakit...satu ketika aku nmpk ape yg Allah tarik satu demi satu....kekuatan dia....dari larat naik tangga jd semput naik tangga...dari semput xde kederat...dah boleh berjln shingga xley berjln....ya satu ketika tu mmng aku ade niat nk sematkan dlm blog nie untuk rujukan....tp x panjang....banyk draft post aku masih belum publish.....sbb ade yg aku rase x sesuai d sbbkn cerita tergantung tuk publish....dan ade aku juz simpan tuk refrence aku tuk masa hadapan....atau mungkin entry ni antra terpanjang dlm blog aku.

masih banyk bende aku perlu perlajari......masih banyk bende aku perlu perbaiki dlm diri...tp aku dlm reconstruction aku punya personalty....bkn personalty actually but more to berubah kepada lebih baik.

sambungan ke emapat....yg atas nie aku mls nk delete so biarkan sahaja...
rancangan Allah tu sempurana....bnyk yg terjadi dkt aku....tp aku x tau nk luahkn dekat mana...dari hari arwah mak aku meninggal...ye aku mencari kwn2 for full support....tp x semua aku luahkan dkt kawan...arwah papa meninggal 3 tahun lepas.... dan aku dpt full support dari mak aku....banyk yg aku belajar dari arwah mama....n know mama dah xde....dengan siapa aku nk dpt support??? semua nie menjadi persoalan dlm hidup aku...ye aku ade kenal dgn sahabat2 baru dari group telegram...group yg tertubuh dari aku dpt interview kastam dulu....dan ak x pasti kenapa aku luahkn perasaan aku mlm tu....but u know wat, berkongsi cerita tu buat aku rase lega. amat lega...wpun aku x melepasi syart2 yg kastam nk...tp perancangn Allah tu sempurna....mungkin aku kenal kwn2 baru d tele ade sbb.

12/17/2014:1105PM
entry atas nie aku stop sbb mls nk cerita banyk. sedih je...so decide tuk berhenti menaip time tu.

20/12/2014:00.04am
cerita pasal group tele ari tu...mlm nie senyp pulak group tu. dgn sakit gigi pulak....hurmmmm...mungkin mlm nie aku akan post entry ni.....but i do some mistke last night n agk rase berslh ....dont know if u read this entry...but if u do...my deep apologize....
so mungkin nie last post aku tuk 2014, n ianya penutup utk 2014...
mungkin next story akan simpan sebagai draf jugak...

0032: 15 minit aku duk pikir nk post ke x nk...hhahaha...so kalau nmpk post ni kire aku dah dcide tuk psot la tu.... btw... wish u all happy new year in advance!!!! buang yg keruh ambik yg jernih...jadi kan yg lepas sebagai tauldan n pedoman tuk kite....

salam.

best regards ;
ryu




No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...