Saturday, October 25, 2008

petrol?minyak?fuel?

sme same jer...
msksud dia same jer...30hb or 1hb 11 minyk akan turun...
aku ader baca satu research dari pengkaji ekonomi dari sana tenang minyk nie...
aku bace dari satu rungn kosmo.com.my...ader ruangan ekonmi kat citu...
mengikut kajian dia...minyk di negara kite akan turn pada paras asal rm1.92(kalu tak silap la yg lam dulu) dah myb akan turun rendah pada paras tu..aku harap camtu la...
yg aku nak cite nie bkn aper sebnar nyer.....
kerajan dah umum kan minyak kite nie akan turun 30 or 1hb...
pkl 2045 tadi aku nak p isi minyak...dah E btul2 dah...sampai2 dia tulis petrol habis..punye la panas....
aku rase kompem minyak ader balik pun 2hb nnti...hampeh tul...
dah ari satu2 nyer stsyn minyk kt pulau indah nie satu jer...
geram lak aku....
so kete aku skunk tersadai kat umah....
aku harap la...kalu nak berniaga tu berniaga ar btul2...tau nak untung....tapi agk2 ar....hurmmmmm...bikin panas jer....

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...