Friday, November 21, 2008

batu bermuke manusia/....

di sebab kan mlm nie aku bosan tahap cipan kepala 3 nga...
aku nak story kt korg lak....
time paper 2nd aku...aku stdy kat putra....
aku sampai kt sna dlm kul 2 or 3 lebey...
cite nie strt menarik kt sini....
seblm ktrg mule stdy...oni(bkn name sebnar) ajak p tgk batu brbentuk kepala org...
aku pun nak gak ar tgk.tak penah aku tgk bende2 pelik camtu...btul ker cam kepala org...lokasi dia kat persian 3,putra jaya....
kalu korg p nnti korg cari la ek.....
sampai2 jer aku seram sejuk coz mmng btul2 sebijik kepala org...lengkap ngan rambut mate hidung gigi.....
time ktrg smpai tu muke batu btul2 bengis....menakutkan....cite kt korg nie pun dah seram sejuk balik dah....
kitrg lepak kat citu 30mnt melihat kepelikan batu tu....oni nie ckp,kite leh nampak mcm2 bentuk bile kite tgk dari side yg berlainan..ader yg nampak harimau n mcm lagi....
n yg paling menakutkan aku tak nampak paper melainkan mate dia yg bergerak mengikut aku...aku ke kanan mate dia ke kanan..aku ke kiri mate dia ke kiri....dah aku naik seram sejuk aku ckp la kat adi n oni..time tu ktrg ber4....aku ingt aku sorg jer perasn pergerakn mate dia tu..upe2 nyer dorg pun perasn....
terus meremng bulu rome..bkn bulu rome jer..segala bulu meremng....
dah jer rase seram camtu korg pun bla dgn slow...n mate tu batu stil mengikut kete kami yg nak meninggl kan dia.....
ktrg pun stdy la kat jambtn putra....then dlm kul 6a.m aku pun kasi cadangn kat drg nie tuk tgk balik batu tu sampai cerah....nak tgk cam mane bentuk batu tu bile cerah....
so ktrg pun set...
alangkan tekejut nyer ktrg..sampai2 jer...btu tu yg tadi bengis skunk kelihatn senym...
but mate dia still bergerak mengikut kami...
aku tak paham cam mane tadi dia cam marah...n skunk nie dia dah senym...tu jer yg jadi tanda tanye kat aku......
so ktrg tunggu smpai cerah...sedikit demi sedikit wajah kat batu tu hilang....n tak kelihatn langsung muke pada batu tu....
bile dah cerah just cam batu biase jer...
nie ader gamba batu tu..masih ader lagi wajah pada batu tu.....


nie gamab kete yg kotrg p ari tu......

nie la gamba batu tu...kalu korg tgk kat belakg batu tu sume dah rate tinggl batu tu jer yg leh nak di rate kan....gamba nie still ley nmpk lagi muke kat batu tu..tak tau la kalu korg leh nampak lagi ker tak.....

gamba nie aku edit dia pnya brghtness n contrass dia..kasi lagi nampak....huhuhuhuh....ko try la tgk smpai nmpk ek

nie gamba nie time kul 6a.m...tak nampak....maklum la hp punyer camera....

nie adi n oni (bkn name sebenar))

nie gamba time2 ktrg stdy....stdy ckit jer...gamba jer lebey,...
sampai abis bat aku mlm tu...hahhahaha

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...