Tuesday, April 14, 2009

fac perakaunan UiTM terbakar!!

pg tadi aku ader presntation tuk BEL aku...
so dgn tidak prepair sepenuhnyer n aku mls nak pikir2 per lagi
aku dgn rela hati pergi volunteer p present...pg tadi ader ader 6 org yg vnteer..
aku org ke 5 present pagi tadi...
abis gak la...nsb bek aku bwk lptp nie...
kalu tak mati kutu aku..yela strt kul 1030..abis kul 500...
lue pikir la sendri....dgn lptp nie ley gak la aku men game kt laptp nie...
around kul 1230p.m
fire alarm berbunyi...sume org dlm kelas wat dono jer...
ingtkan lat ker per ke...
so sambung la presnt sambil duk dgr loceng tu memekak....
then dlm 5 mnt pastu...juruteknik masuk kelas kami, dorg ckap
"ini betul2 bkn cobaan"
dlm sekelip mata kelas aku jadi riuh rendah...
terkejt gak aku tgk kelas aku jadi camtu...
sume panic...
aku n dak2 laki len relax n cool
kami tak hot kami cool......
hahahahha....
mmng riuh abis ar....
so ktrg ni dari tingkt 11 turun la gune tangga sampai bwh....
sampai bwh tgk asap dah berkepul2 dari cafe ktrg....
tak tau la dorg masak per sampai terbakar tu...
tp tak teruk kowt..
aku rase sempt padam gune pemdm api...
itu la citenyer
skian..ari nie nak p anta lakonan madarin lak...
huhuhuhuh....

---sory dah lama tak update blog nie---
--selamt beramal--

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...