Saturday, September 26, 2009

fuck keadaan

aku dah tak nak lauhkan kt mane...
last2 aku buka blog nie..n aku strt menaip.....
lagi bags...aku nak cite bende kt cini....smlm aku g basuh kete....kete aku dah lama tak bsh...
aku siap bash enjin.....
habis basuh kate.....semuanye ok lagi...
sampai waktu mghrb....mak aku cek..tgk beg duet dye hilang dlm dasbord kete aku....
then skunk nie mak aku takder hal pun....
tp atok aku....maklumla org tua...mcm2 nasihat....
panas gak....dye suh p tgk....smlm aku dah p semula kt kedai tu..
tp dah ttp....
pgi tadi lak...ayah aku detect ader kerosakkn pada taya aku smpai dah nampk besi dalam tayar...
aku pun pelik....aku rase baru lagi...
coz kalau bende nie dah lama...kompem tayar tu tak tahan lama....
myb baru satu or 2 hari...
then atok aku buat ceramah cam aku nie tak tau ape2 pasl kete..
10syn giler.....
sume bende atok aku blame kt aku
damm it...fuck it....
i hate this kind of situation...
i'm not kid anymore.....i know, this is my false..but pleaz dont presure me.....
my atok ask to go back to that car wash....
for me to go back is like go to fight.....
not go to nego....
fuck, fuck n fucking shit........


---kalau aku tau aku balik smlm dah..---

5 comments:

ViNiL said...

relax broo~ adat la tuh.. owg tua..

diorang sebab penah idup susah dulu..

zaman dah berubah..

lepak je..

ko gi je mintak.. claim skali...

StrewberiManis =) said...

sabar bob..
ade hikmah sume ni =)

shiqin ghazali said...

sdh selesai kah?
org tua mmg cmni... sbr keyh

RyuJi SaTo said...

nak mintak cam mane....sampai2 kedai dah ttp....
ag pun aku dah sampai klang..mmng burn camtu jer la....
tak penah aku bsh kete smpai rm170....1st time...huhuhuh

Anonymous said...

Is skunk ape Real?
http://www.is-bigfoot-real.com/

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...