Saturday, April 3, 2010

din beramboi tribute (1966-2010)

hurmmm...aku tak tau cam mane nk mula kan cite aku nie...huhuhu....juz...aku nk mintak sape2 yg bace entry aku kali nie tuk sedekahkan al fatihah tuk arwah...n aku sertakan berberapa bukti yg aku jumpe...tanda2 yg arwah tinggalkan semasa masih dalam hidup beliau...tanda2 akan kehilangan beliau di dunia hiburan...
aku kenal din beramboi tak silap aku dari kaset ujang...aku ingt lagi time tu...lwk2 dlm kaset tu di bwa2 ke kehidupan harian ku...n sampai sekarang..masih ader lawk2 yg manjadi ikutan di dlm hidup aku nie...antara nyer dari lawak2 spontan n ah-ha...
tp apakan daya ...lepas nie tiada lagi lawk2 baru dari dye....yg tinggal sekarang cuma lah kenangan....

gamba2 di atas adalah dari group facebook...
n 2 gamba terakhir adalah petikan dari twitter beliau...sesungguhnya..beliau telah merasai akan ajal nyer...

huhu..nak upload video tak ley lak...nape ek?mmng tak ley ek?tak der pun bttn  tuk download vedio...huhu...korg ley tgk la sendri...gelangang akhir raja lawak..time dye komen alex...dye ader ckp "alex..bile saya takder, awk ambik alih tempat saya kt radio era." aku pun terkejut...huhuhu...upnyer2 mmng dah lama dye kasi tanda2 kt kite...huhuh

pape pun al fatihah tuk arwah...

al-fatihah



No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...