Sunday, June 12, 2011

tahniah tuk pasukan terengganu




hari ni dlm sejarah....dah berapa ratus match aku tgk...ini paling terbaik bg aku...
minit ke80 gol kelantan.....hp aku bunyi...banyk jugak la...hahaha
ade yg kutuk...ade yg boooo...ade yg ckp loser....ade yg msg goallllllll...
ade yg suh cube tahun depan la....n mcm2 la...dah mcm vip dah dorg buat...hahahah....
hati mmng panas....minit ke 94(kt tv) ref baru angkt 4mnt extra time....so aku baget....minit yg kt tv salah
sbb ref stopkan masa keeper terengganu hampir kene bunga api tu....
4mnt terakhir mmng mencemaskan.....kalau ikut goal teregganu tu...mmng btul2 last chance org ckp...
sbb bile gagal sumbat...for sure ref akan tiup....sekali masuk...tu dye....aku dah la duk sorg kt rumah nie...family aku p PD...mmng aku jerit sekuat hari aku GOAL!...sampai tak sedar air mata kuar...hahahah
serius menghayati match samapi nagis....hahaha..mau tak nya...mmng org kate...dah kompem kalah...hhaha
ape lagi.....yg puak2 kelantan yg duk msg aku...on the spot aku balas...hahahha
masuk gol tganu ke 2....msg lgi dorg....abis crdt aku mlm tadi.....hahahh....mejorty yg balas..semua mencrut...
wkwkwwkkwk...padan muke korg...bongkak sgt msg aku lagi.....
seronok aku tgk match tu...ape2 pun tahniah kepada pasukan teranganu coz menjuarai piala FA 2011..
kepada pasukan kelantan...cube lagi next time....hahahah...

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...