Sunday, January 25, 2009

ade MERAH....

jam skunk nie menunjukkn 607 am....
tapi aku still tak tido...aku baru abis layan cite nie....aper tah tajuk dye tadi pun aku tak tau..mls nak cek...
tp lakonan THE ROCK...cite dye layan..
tp bkn bende tu yg aku nak cite kt korg....
huhuhuh...sbnarnyer skunk nie aku duk sorg2 kt umah...so i'm alone now...tak tau nak wat per....
so mlm tadi, eh mlm per....mghrib tadi aku kuar p KL ngan alip...ade 'merah' ketenyer..(sape paham, paham la yer)..so aku pun follow jer la....coz yg kene nie kwn aku..mmbr lama...
samapi KL dlm kul 8....cite punya cite....tau la dari A-Z..upe2 nyer dye baru tukar keje kt situ..
name syarikat tu aku ingt lagi....STEADY PROJECT MANAGEMENT Sdn Bhd....
yg kawan nie aku kate syrikat nie cam menipu....mane tak nyer sume nyer meragukan....
yg aku tau nak mintak dye nyer sijil syrkt daftar atas SSM akta syrkt 1965, dye just kasi salinan photocopy.....nak tgtk yg asal, dye kate tak ley...kenapa takley???
sedangkan sijil tu tuk di gantung kat kedai tuk di tunjukan kt org yg company dye berdaftar....
so takper la...perang mulut ngan manager dye tu....
seblm nie dye menyamar name...shamsul....tp name sebnar dye lain....di sebabkan dah kantoi...
ktrg nie taknye nape dye gune name palsu??dye memberi alasn yg dye nak org respect dye..
aku terpikir gak..naper tuk menyamar kalu nak org repect dye??kalu nak org respect dye ..
naper dye tak mengaku dye tu as manger?lagi org akan respect dye....
ktrg nak lepot dye pada mulanye..tapi di sebabakn tu opis dye....so tak nak wat pasl...takt dye report polis.kang tak pasl2 aku yg kene seklai...
dye nie pandai ckp...mmng putar belit abis la.....
so ktrg tak ley nak satel kan mlm tadi...so dak opis dye nak kutip dye nak letop...
tu aku tak tau lagi smada jadi ker tak...tp tgk gaya cam lunyai jer....
kire opis dye nie cam MLM gak..modah rm3000...adoi cam maner la dirg nie leh percaya...yg mmbr aku nie naper la yg dye duk keje kt citu...kan dah mkn diri....tak smpai pn sebln dye keje kat situ....
panjang lak aku berceloteh nie...
pape pun nnti tak tau la nasib manager dye tu...
kalu kene padan muke ko....;lagi pun manger dye tu dah 3 kali masuk lokap coz kes menipu...
so...LUE PIKIR LA SENDIRI

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...