Saturday, January 31, 2009

Update mY blog...

baru wat layout baru..tapi ader side effect lak...
sume link2 yg aku penah save sume dah ilang..adoi...
so kene cari balik...tapi agak best gak la layout baru nie,...
di sebabkan aku nie peminat naruto la kan...
so aku letak la layout naruto.....
heheheheheh
sape2 yg minat naruto tu...manga 433 dah kuar..
bace la ek...agak menarik...anime 094 pun dah kuar..p la download ek...
aku dah download dah...huuhuhu...
k la....
aku nak update lagi aku nyer blognie....
layan la lagu dari bunkface - situasi....

SITUASI…

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh…

Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O dan C/O lagi… =)

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...