Thursday, January 1, 2009

menjelang 2009...

2009....tak tau la....clbrte ker??
aku pun p last2 minit....taun nie tak p maner pun....ingt nak join dak westport...tapi dorg kate dah penuh 2 kete....so tak p mane2 la aku nie....
dari kul 9-11.30 duk umah jer...
kt umah nie ader 3 org jer aku adi n ucop...
so mgmbil keputusn tuk kuar p tgk suasana new year nie...xder bende menrik pun...
aku p kat datrn s.alam pun....dtg2 dgr cam ader concert...rupe2 nyer dye pasng tv bsar tu...live dari KL...
so count down pun bermula...
9..8..7...1...
nak tau per yg jadi?hahaha...takder bende yg jadi pun...yg aku pelik nape ramai sgt duk lepk kt ctu..
ingt ader la pertunjukn bunga api ker...yg ader api lghter nak isap okok ader la...
hahahaha...kul 12.30..ramai yg berasur pulang....
meliht gelagat pengujung yg dtg....aku terpandang kt satu family nie...bkn satu jer yg aku nampak...
ader la 2 3...kesian aku tgk...bwk parent dorg yg dah x larat...
aku terpikir sejenak....perlu ker dorg nie bwk mak ayah dorg yg dah tak larat tu??
tak patut...nak jalan pun dah tak larat..kesian aku tgk...
kt datarn s.alam tu bkn ader show paper pun....
pas jer merugut kesian kt makcik tadi...
dgr lak kecoh2 kat belah datrn..so aku pun p kat sana....tgk per yg terjadi...
uper2nyer dak2 basikal ngah tunjuk aksi dorg....
mat rempit hanya mampu melihat coz mat basikl nie lagi banyk dari dorg...
sampai bergaduh...best gak tgk...
ader gak entrtainmnt mlm tadi....
polis dtg tak ley nak wat per beb...yela dtg bwk sebuah radio car jer...
kene ayam la ngan dak2 baskal nie....
cian gak aku tgk polis nie....
dlm kul 2 aku pun bla dari datrn n p lepak pakli...
then kwn2 yg duk kt westport tu roger aku nak lepak..
aku pun ajak p pakli....
dorg kate baru pas pesta buih kt the curve....
tapi aku tgk takder buih pun...hahahahha....
pape pun taun baru nie takder bende2 yg best pun....
ari nie..dak2 umah aku nak p PD....cuti nie dah bape kali aku p PD...
nak watcam mane dah dorg nie ajak...p jer la....
balik hari gak...nak p mandi pantai jer....c adi ni ader port menarik katenyer....
ikut jer la....
papehal aku nak ucapkan selamt taun baru kat korg....
apy new year.....

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...