Friday, November 6, 2009

magic eyes...3D image...

setelah 3 hari aku bertungkus lumus sampai mata aku dah naik juling tgk gamba nie...
slm around 3p.m....aku berjaya tgk gamba 3D nie....amat cantik sekali effect 3D dye..
betul2 cantik...n aku amat kagum dpt lihat image 3D nie...tak sangka....
patut la dye di gelar "magic eyes"
kagum gile bile 1st time aku dpt tgk gamba 3D buat kali pertama dlm hidup aku setelah bertungkus lumus selma 3hari....tq to pakcikdot...aku ambik dari blog dye....heheheh....

so aku nak shre ngna korg....mane tau ley tgk ke....ader org sekali tgk dah bley nmapk...cam
aku, aku ader mslh mata(rabun) + lak ngan paki lens...so agak ssh nak tgk ckit...heheheh
bile tak kelip lama lens akan mengaburi mata anda....

so 1st step korg nak tgk gamba 3D nie...n aku dah pun mahir dlm teknik nie ...tgk gamba kt bwh korg nie... gamba mate nie....ha...
korg tgk ader 2 mate je kan???tuk tgk image 3D..korg kene tgk mata nie ader 3.....
huahuaua...cam mane nak tgk???
[klik sini]
kt ats nie dye aja..cam mane korg nak tgk biar jadi mate kt bwh nie jadi 3....heheheh...aku dah lepas bahagian nie...

so kalu korg dpt tgk gamba mata kat ats nie jadi 3...so korg ley la test gamba kt bwh nie lak...
image 3D kt bwh nie ialah gamba 3D kude..amat cantik sekli...


--try ur best k--

3 comments:

::NelyLeyana:: said...

wah!!! kuda 2 kuar dari skrin... sangat 3D... macam x caye... mule2 macam takot je... pastu seronok...

::NelyLeyana:: said...

wah!!! kuda 2 kuar dari skrin... sangat 3D... macam x caye... mule2 macam takot je... pastu seronok...

iDAN said...

kerja-kerja orang seni ini boleh memeningkan kita...

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...