Sunday, January 3, 2010

BOSAN!

huh...setelah 2 bulan bercuti tanpa gaji dengan membesarkan lagi badan walpun dalam hari nak berdiet...akhirnye aku kembali ke zaman aku yg sbnrnye..
aku kembali ke s.alam tepat pada pukul 11.30am tadi
di sbbkan kaw klang dah 3 hari hujan berturut2 di seblah petang, aku ambk keputusan tuk balik di sblah pagi....
siap kemas bilik tadi, pastu dah tak tau nak buat ape.aku menunggu kehadiran budak2 baru dan juga romte baru aku nnti...
romte lama aku dah kuar dari rumah nie,...huhuhuhuh
barang2 aku lak sampai kul 4ptg tadi..mak aku hatar....
aku balik sini naik moto, so tak dpt la nk bawk semua barang aku balik naik moto.
juz bawk lptp je pg tadi.....
so skunk aku dpt tau yg sok takder kelas.
sok kene anta slip reg kt fac...
huhuhu...kalau aku tau aku balik je sok pagi...heheheh.....
ley duk umah lam ckit.....
so skunk nie dah tak tau nk watpe......bosan berada di tahap max...
so aku ambik keputsan tuk update blog je la.....main game uno, scrblle kt pacebuk n travian..
tu je la keje aku ri ni.....niat di hati ni nk makan mamak(nasi kandar)
lama tak makn nasi mamak nie,.
rindu lak aku....heheheeehehe
k la..semoga kite berjumpe lagi di lain hari...
assalamualaikumm.....


1 comment:

shiqin ghazali said...

awl jgk ko smpae s.alam..
kn dah bowsan.. hehee~

slmt kembali ke fakulti~

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...