Thursday, December 11, 2008

at kampung...


setelah 4 jam lebey ku drive kete dari klang...
akhirnyer sampai gak aku kat kg kg yg indah nie...
kat mane ek kg aku nie??hurmm..kg aku nie kat tganu la...
nsb bek dlm perjln tadi tak ujan..yela..skunk niekan musim ujan....
tapi tak tau la sok ujan or mlm nie ujan...aku sampai kat umah toki aku nie dlm kul 1 tadi...
nie kt kemamn..myb luse aku gerak p k.tganu lak.
kg belah ayah aku...kt cini belah mak aku....
nnti kat sna i want meet some1...tak tau la dia nak kuar ker tak...
sblm nie beriya2..aku ajak dia on jer...
nnti aku try ajak dia..tgk dia on ker tak...
kalu on tu kire ok la...dpt gak jumpe dye....hehehhehehe.....
so skunk dah alang sampai cini aku nak enjoy gak ckit...
sblm nie kalu balik kg tak ley nak kuar jln2...coz dulu tkder kete.
skunk aku dah ader kete sebijik...aku tak nak lepaskn peluang aku tuk berjaln2...
hehehehehhe.....so sape2 yg duk tganu tu..kasi la cdngan tmpt2 mnarik aku nak pegi...
ley aku kenal2 jln kat cini,....

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...