Wednesday, December 10, 2008

Fu*k CelCom BrBnD...

panas tul aku ngan celcm brdbnd...
aku dah gune lebih kurang 2 sem dah....
tah npe?
sejak 1 bln nie jadi lebap semacam...
nak bukak fs pun tak lepas..kdng2 jer lepas...baya rm68 gak...
tu yg aku panas tu...
kepada sesape yg gune celcm brdband...
aku nak tanye korg...korg nyer server cam maner??ok x?
lembp or cam biase jer??
coz kakak aku nyer brdband pun jaid lmbap..
aku takt kaw cini conntion dia low...
tp seblm nie aku balik umah tak penah lak jadi cam nie
ok jer speed dia...
so buat mase skunk nie aku
Fu*k Clcm Brdbd

3 comments:

-gardeniaboy- said...

sabau2

RyuJi SaTo said...

adoi....aku rase punca dia kat umah aku tu covrge dia low la..coz aku skunk kt kg....
ok lak...aku download cite pn laju...

farynnathewarriorprincess said...

ryuji, dia tgk tmpat gak.. de certain tempat dia okay... mcm kat shah alam ni pun kengkadang putus.. memang saket ati.. huhu.. tapi, bawak2 rilex k... sebelum cucuk bende alah tu, bace Bismillah dl... hehe... =)
*Peace!*

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...