Wednesday, December 31, 2008

taun baru pun ader tag ek??



Selamat Tahun Baru!!! ni dia TAG versi tahun baru versi bahasa melayu...sila...jemput2 jawab ye sebelum korang g sambut tahun baru tu..huhu...

1. Pernah menyambut tahun baru?
penah...taun lepas n ader taun aper aku tak ingt...2 taun tu jer aku smbut kt luar...kt len aku smbut kat umh jer

2. Tempat yang anda selalu pergi untuk menyambut tahun baru?
yg 1st aku p sambut taun baru aku p kt datarn merdeka..time tu mermpit kowt...tuan lepas aku p putra jaya....mlm nie tak tau nak p aner lagi...ader cadngn tak?

3. Apa yg anda buat di pagi tahun baru?
pagi taun baru tido la...hahahaha

4. Apa yg anda suka apabila tibanya tahun baru?
cuti la beb...tu yg paling best...dpt bgn lewat...leh tido sepuas2nyer..

5. Anda percaya dengan azam tahun baru?
no komen..

6. Senaraikan 3 orang yang ingin anda dekati tahun baru neh
adoi..tak tau lagi la.....

7. senaraikan 3 org yg anda ingin singkirkan tahun baru neh
x bek la singkir2 org nie....

8. Pernah tak azam tahun baru anda tercapai?
tak penah ader azam...kalu ader pun nak benti isap kok...tp tak penah berjaya pun...

9. Azam anda tahun lepas (2008)
x ingt

10. Azam anda tahun baru ( 2009 )
lum pikir lagi....mlm nie la pikir..hahahahhaha......

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...