Monday, July 27, 2009

bermain golf....

lokasi: sempadan pahang n terngganu(kemaman)

ptg tadi kul 5 lebih tadi ryu balik ke rumah ryu kt klang...nak di jadi kan cerita
ryu p kt padang diving golf(cam salah eja jer)
ape lagi p la main golf jap......nape ley p tempt nie kan???mesti korg duk tanye
sbnrnyer pakcik ryu jga tempt nie....so ryu main free je la tadi...
angkut satu bakul bola golf...ader la dlm 50bijik kowt(rm10)
tkpun lebih...ni kali ke 2 ryu main bende alah nie
kali pertama ryu main ngan pakcik ryu nie gak....tp kt tmpt lain
kt sblh jusco bukit raja tu.....
kt situ p.cik ryu nie dah aja ckit2 cara pengang n pukul
mase frst time tu....mmng ssh.....pukul tak kena2....hehehehehe
so mls nak cite lagi...juz enjoy da pic k...
nie ayah ryu...duk tgk jer ktrg sekeluaga pukul
ryu rase dye mls nak tunjuk hebat kowt.....hehehhehehe

nie mak ryu...dye pn nak try gak......bkn snng nak main free kan.....
my sis n me
snie adik ryu....jgn tanye nape dye wat skill tu....dgn kaki camtu dye pukul lagi hebat...jauh gak....
pelik gak...ingt pasnie nak main nak wat camtu lak la...hahahha
hah...ni kalau nak tgk mane bola golf tu klik kt pic tu yer....jauh tu........kalau tak caye sudah.....


---amat seronok...pasni kalau balik kg kompem ryu akan singgh kt sini---

1 comment:

::NelyLeyana:: said...

2 bukan bola pakcik sebelah ke??? kehkehkeh...

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...