Tuesday, March 24, 2009

nurse PK yg comey2...

hahahaha...
tadi aku baru p PK Uitm S.alam...
PK nie pusat kesihatan bagi yg tak tau tu...
nie baru fst time aku p....
tak sangka lak ramai nurse2 yg comey kt ctu....
aku p cuci aku punye luka d sebabkan kuku ibu jari aku tercabut....
skit beb....ari nie dah masuk ari ker 3 jari ku berbalut...
smalm ingt nak buka sendiri...
tapi kapas dari kain balutan tu dah melekat kat isi jari tu...
so terpaksa la aku p PK nie tu cabut n cuci sekali...
nasib bek tak kene bayran pape...
time kene ritu aku kat umah...
so aku p klinik kat area umah aku...
kene charge RM98....cam haram jadh mahal...
kalu aku tau, aku redah balik S.Alam nie wat kat PK....
tak yah kene baya paper pun.....skunk kene tunggu lagi 2 hari..
then kene p semula PK tuk cek luka tu dah ok lum....
huhuhuhuh
---semoga cepat sembuh wahai kuku yg telah tercabut---

1 comment:

Milimilo said...

cmane la kuku bleh tercabut?ko maen pe ganas sgt?skt2 pun sempat lg usha awex2 nurse..aduyai..haha

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...