Thursday, May 28, 2009

Champion League 2009 milik Barca


pukul 11...
aku dah kaur rumah menuju ke tempat destinasi utama...
iaitu cari kedai mamak kat Bukit Tinggi tuk tgk bola....
pukul 11????bola strt kul 245....
so ape yg ktrg buat???
di samping menungu kul 245...
aku,gjah n cikek... p la main snuker lue....
tp cikek tak menang pun ngan aku...hahahahhahaha..
pukul 225..baru ktrg kuar dari tempat snuker tu...
n ape yg jadi???
nak p Asoka....dah penuh.....
p lak try tgk kt Pelita...penuh...
tgk Kayu..anak haron tul....tutup...ape bende la..bukak la 24 jam..
dah sume penuh...
ktg gerak la p S.Alam...
aku yg ajak coz aku ingt tak ramai coz budak2 uitm ngah cuti sem...
tp agak mengecewakan...sume muple penuh...
Bara, Kulafah, Hakim, Kahlifah...sume penuh...
last2 aku try kt area umah sewa aku..Ali Corner..
ader la tempat....
sampai2 kt situ keputasn dah pun satu kosong memihak kt Barca...
aku dah bagitau gjah yg sokong MU suh tukar sokong Barca..coz aku mmng sokong Barca coz MU dah menang banyk gt piala season nie....
n harapan aku tuk tgk MU kalah berjaya...
tak sia2 aku p sampai S.Alam tuk tgk MU kalah...
hahahahahaha....
abis jer bola...keadaan jalan raya yg lengang menjadi sibuk...
kul 5 pagi cam kul 8 mlm...ko banyngkan la bertapa ramai yg tgk bola kt muple2 berhampiran..
umah dorg nie takder ASTRO ker?
sian kt bdk yg takder ASTRO kene berdiri kt luar...
tp aku ttp puas hati coz BARCA menang...
kemenangan sejati Barca
Van De Sar yg terkejut beruk tgk bola tu...hahahah..lwk gamba nie
.Rooney yg hampa.

---MU cube lagi season depan--

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...