Tuesday, May 19, 2009

Surat Cinta Untuk Ayang

surat cinta

 "Valentine hari tu ayang tanya tang mane kite sayang kat ayang. Time tu
 kite tak dapat nak jawab. Semalam ayang merajuk ngan kite, kite dah
 penat nak layan. Ayang call kat kite kite malas nak jawab. Tang mane erk
 kite sayang kat ayang? Semalaman kite duk pk soalan tu. Pernah ke? Maybe
 tak sedalam cinta Titanic atau Taj Mahal. Sayang kite kat ayang sangatla
 kerdil. Sebab tu la ayang selalu merajuk erk? Tak tahula, setahu kite:
 
 1. Sebelum kite kenal kat ayang, setiap sem kite dapat Anugerah Dekan.
 Bile dah kenal ngan ayang, setiap sem kite repeat paper. Sebelum kenal
 ngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa, lepas kenal ngan ayang,
 keluar makan lagi nak mintak duit ngan emak kite.

 
 2. Kalau ade 1 buah epal, kite bagi je kat ayang. Kalau ade 2 buah epal,
 kita bagi yang besar kat ayang.

 
 3. Kalau kite makan ikan, ayang makan tang badan ikan tu, kite pula
 makan tang kepala ikan tu je.

 
 4. Ayang ni tak la cun sangat, tapi kite tak pernah kutuk ayang tak cun.
 Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member depan kite,
 kata kite tak hensem langsung. Eera Fazira berlalu depan mata, kite diam
 je. Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk depan Sogo ayang gi
 ngorat time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon depan kite lagi.
 

 5. Kalau keluar ngan ayang, ayang slambe nak makan Starbucks, kite tipu
 kite dah kenyang, padahal bile dah sampai kat umah kite makan mee maggi.
 
 
 6. Sebelum kenal ngan ayang., kite tak pernah ade girlfriend. Selepas
 ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi ayang ada 20 boyfriend
 kesemuanya. Kite tak pernah marah ayang plagirl, dah tu ayang kata kite
 cam sami buddha.

 
 7. Kalau ayang rasa nak cium kite, ayang cium terus tak pernah tanya
 pun. Tapi bile kite rasa nak cium ayang, lepas tanye lagi nak kene
 reject.

 
 8. Ayang selalu pukul dada kite, tampar muka kite, cubit peha kite, kite
 tak pernah tengking sekali pun, apatah lagi nak cubit, nak tampar, nak
 pukul?

 
 9. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain, kite nak
 buat ape. Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile kite tanya kalau
 kite jatuh cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape, ayang kata nak
 bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite.

 
 10. Kite beli mask Clinique ngan ayang harga RM300 kite kate harga RM30.
 Ayang beli jam tangan kat kite harga RM30 ayang kate harga RM300.

 
 11. Setiap kali berjumpe kite bagi hadiah kat ayang, tapi setiap tahun
 birthday kite ayang kate dah lupe.

 
 12. jgn baca kalau anda berumur 18 tahun ke bwh
Aritu ayang peluk kite kate nak sangat romen ngan kite, kite kata
 tak boleh, dosa. Ayang kate kite tak sayang ayang. Pastu semalam ayang
 pakse kite romen ngan kite. Kalau tak ayang nak break ngan kite. Ok
 pukul 2 pagi kite sanggup bawak motor sampai Jalan 
Pahang nak beli
 kondom. Ayang kate saje je nak test kite, pastu marah kite keji. Kite
 diam je duk tepi akuarium... tengok ikan emas tengah romen.

 
 13. Kite rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu discman baru.
 Ayang rosakkan kerete kite, ayang buat derk je.

 
 14. Sekali ayang demam, kite kene diet 2kg nak jaga ayang. Sekali kite
 demam, ayang tambah berat 2kg sebab abiskan makanan kite.

 
 15. Kite tak pernah kata ayang pendek, ayang marah kite tinggi sangat,
 member ayang ketawakan ayang.

 
 16. Ayang datang umah kite, kite tido sofa, kite datang umah ayang, kite
 gak yang tido kat sofa.

 
 17. Mak kite belikan rantai Tiffany ngan ayang. Mak ayang tak pernah
 ajak kite makan kat umah ayang walau sekalipun.
 
 18. Kucing umah kite bersalin, kite bagi anak kucing yang paling cute
 kat ayang, 2 hari je ayang bela, kucing tu dah mati. Ayang tak kate pa
 pe pun. Ayang bagi ikan emas yang dah dekat mati kat kite, 2 hari kite
 bela dah mati. Ayang kata nak bunuh semua anak kucing kite.

 
 19. Ayang kalau nak pakai duit kite, terus ambil takyah bagitau. 30 ke
 80 ke seratus ke selagi wallet kite ade duit. Aritu kite nak pinjam 10
 ringgit sebab terlupe bawa wallet, ayang kate kite kedekut.

 
20. Birthday ayang kite tak pernah terlupe. Birthday kite arini ayang
tak pernah ingat.

note:takder kene mengena tentng diri aku langsung...
jgn wat andain yg melampau...
juz post di kala borink2....

---hargai diri anda---

4 comments:

shiqin ghazali said...

ade jgk pmpuan cm ni ek..

RyuJi SaTo said...

ader...mane lak takder...
kalu takder, takkan ader ayat seumpama ini di lauhkan....
hehehehe

ViNiL said...

hahahaha... seb bek tak kena kat batang idung sendiri.... kan bob kan kan kan... hahaha

RyuJi SaTo said...

tu la...nsb bek kene kat batng idung org len...
kalu kene batng hidung sedri..
tk tau nak ckp pa lagi dah
kan kan kan kan dan kan lagi

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...