Sunday, May 31, 2009

Cik Siti Kus...


adoi...
aku baru nak citekan pengalamn aku satu mlam dlm gelap n kehidupan aku dlm spa...
smlm aku ader ambik gmaba dllm gelap...
pastu nak tranfer la dari camera digital olympus aku nie..
sekali ape yg aku jumpe hanya gamab ct kus nie...
nie mesti kakak aku dah trfer gmba2 tu masuk pc aku nie...
coz esok dye nak konvo...so dye nak ambik gamba banyk2 kowt....
mls lak nak bukak pc..tkpe2...
nnti aku dah bukak pc aku update lagi blog ni...
adoi tikus tikus....
meh aku cite pasl cik ct kus nie....
aku rase nie ct kus terakhir kowt kt umah aku...
pas jer tngkp yg nie dah takder tanda kewujudan bntang ini...
pasjer tangkap bintang yg tak seberapa nie..
aku terus wat mouse...
hahahaha...
dpt mouse baru beb...
mouse bergerak...
tak yah nak gerakkn...
ko ckp jer kt ct kus nie...
nnti dye click sendri...
nie gmba dye.....

p/s: hanya 2 eko tikus berjaya ditangkap sblm dorg lenyap dari umah aku nie...
aku pun tak tau mane dorg sesat...cam mane ley masuk umah aku nie....
dah kene tahan 2 eko baru sume tkt nak masuk umah aku...hahahahahahaha
kalau hamstr yg masuk umah takper gak...boley gak bela...


No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...