Wednesday, December 16, 2009

CBR ku kene langgar

lokasi kedai makan area umah aku...
masa ; 11.30 pm

abis moto aku...kene langgar....adoi....
bro tu langgar reves moto aku....

GEDEGANG!!!!!!
bunyi moto jatuh....aku pun tak tau mto aku yg jatuh sbnarnyer...
p jenguk tgk....sekli moto aku....adeh....
cite punya cite...
org kastam gak..nsb baik...
kalau org lain aku dah paw lebih...budak baru lak tu masuk...
baru sbln masuk....
dpt la paw rm50...nk wat ganti beli clash padel aku yg dah bengkok n nk p ketuk gear padel aku tu yg dah kedalam ckit.....
huhuhuhuhuh

adoi...nsb2....

4 comments:

StrewberiManis =) said...

mesti hati kamu terguris kan?
maklumlah, laki dgn motor ni ibarat "adek beradek" =P

StrewberiManis =) said...

mesti hati kamu terguris kan?
maklumlah, laki dgn motor ni ibarat "adek beradek" =P

RyuJi SaTo said...

tau takpe....calar tu dah menujukkan moto aku ni cacat....kalau dah cacat cam mane nak perfom kt jalan raye...huhuhuhu

Myth said...

bakar je

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...