Monday, December 21, 2009

wanita untuk lelaki....

tadi aku p la ke web nie tuk olx.com.my tuk wak iklan sewa rumah coz aku sedang mencari budak2 baru yg mencari rumah...ramai dak2 aku kuar skunk nie....
so pasje wat iklan kt situ..aku pun godek2 la kt halaman utama dye..mcm2 iklan ader..
ader yg jual tu, ader yg jual nie....
last aku ternmpk kt satu ruangan nie.....
bahgian peribadi....wanita untuk lelaki dan lelaki untuk wanita....
erk??iklan ape kah ini??
so sebagai seorg insan yg bergelar manusia...kompem rase ingin tau tu ader...
ape lagi klik la aku kt link tu...
terpampar satu pop up...
bg warning..18thn keatas jer boleh masuk...
so aku klik la accpt(berdebar2)
then kuar la bende kt bwh tu.....ader yg promote diri...
adoi....
aku ingtkan iklan2 kt sini juz tuk harta bende jer..
rupenyer tuk zahir n batin dorg nie buat iklan.....
cam nie punya iklan pun ader ke????jwpn dah depan mate
mng ader......
dunia dunia.....



No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...