Friday, December 4, 2009

The Story of "KorbaN"

Apasl lah korg nie tambat aku nie kt pokok nie...dah la aku nak mampus...takder rumput lak tu nak kasi aku mkn buat kali terakhir...sedih tul aku....duk termenung lagi best...huhuhu

Adoi2...ape main ikat2 nie....sakit arrr.....nsb baik korg ikut kepala aku sekali..kalau tak mampus budak baju biru nie aku sondol gune kepala aku nie....adoi2...nsb2...

arghhhhh....tajam gile pisau pak imam ni....tgk darah aku..cam air sirap dah kuar.....sape nak minum cpt tadah....pasni abis, korg sbelih kerbau lain lak.....

tamat sudah riwayat sekor kerbau.....dah mati dah kerbau nie...ape lagi.bogel kan dyela....tak penah dye bogel sepanjang hidup dye...ape lagi..jom kite bogelkan dye.....
bosar btul perut ko kerbau.....sesi melapah dah bermula...
baju biru : haraj j tul dak2 nie...aku sorg2 jer yg kene buat bende nie....yg lain duk tgk jer...ingt aku wat sarkes ke kt sni!!!..
adoi..bile nak abis daging nie..dari tadi duk potng..tak abis2...banyk tul daging kerbau nie...aku suh sembelih lembu tak nak...

tada.....dah siap sudah gulai daging kerbau tadi...hebat tak aku baut magic??

dah lama aku tak makn nasi minyak masak dlm kawah...sedap oo0o0....baru aku tau..kalau nak mask pakai kawah nie kene gune daun pisang tuk tutup dye...

intai ckit...tu la rupnya nsik minyak nyer...ni name nyer nasi minyak hujan panas...

ik??cam mne kerbau tadi ley jadi kambing nie???pelik2...

1 comment:

Myth said...

hey...kerbau~~~
aku xpernah ada perluang tengok n rasa daging kerbau korban

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...