Saturday, February 28, 2009

Slumdog Millionaire......

Slumdog millionaire...... korg mesti dah dgr kan psal filem nie...
yg dah jadi filem tebaik oscar baru2 nie....
aku terpikir....best ker citer nie???
aku tak tgk lagi cite nie n pas je mng 8 anugerah dari 10 pencalonan
aku tertarik ngan cite nie...
so tadi aku ader contc kwn pmpn sorg nie.dye kate ader...
so aku dah mintak kt dye n ptg nie la tgk kowt..
aku pun dah lama tak layan cite industn nie....
aku ader bace artikel dye kt kosmo....
watak hos yg anil kapo penggng tu tuk shah ruk khan(SRK)...(lantak la slh eja pun)
tp SRK tolak coz tak suke filem tu...
lagi pun banyk artis2 bolywood sendiri yg kutuk filem tu..
n slamdog berjaya mebukti kan filem tu bkn filem yg teruk n slamdog is da best filem in 2008...
waaa.....SRK mesti frust coz tolak tawaran tu kan...
OSCAR beb....
bkn sng nak menng...
bkn kate nak mng...nak tercalon pun bkn yer mudah...
filem mlaysia pun takder lagi yg mnng kat citu...
hah.....Datuk Yusuf Haslam ape lagi..
jln kan tanggugjwb anda sebagi pergarah...
takpun kepada filem upin n ipin korg nyer filem tu....
mane la tau ley menng oscar tuk animasi terbaik ker....
hahhaahhaa....
tak mustahil kan.......
tuk maklumat lebey lanjut clik sini
-selamat beramal-

2 comments:

RyuJi SaTo said...

komen aku..cite nie tak la best sgt...
tp satu jer...tak cam cite india2 yg len....takder nyanyi2 pun...
n yg paling aku terkejut cite nie salah satu warner bros punye filem...
kire gemapk gak la...
aku ingt btul2 dari india...
upe2 nyr warner bros punya...

ekieqin said...

bg aku cite ni bez..

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...