Sunday, May 2, 2010

jgn sangka air yg tenang takder buaya



hurmmmm....kes sblm nie ader budak mentah yg kutk arwah din..skunk nie lain lak cite....pasal politik lak...adoi...tak serik2 la dorg nie....
kan dah kene kejar ngan org kelantan....
tp yg aku pelik nie.....skunk nie la....
Nik Aziz relax n cool jer....
yg mengelabah tkt kene bunuh pengikut2 nik aziz nie....
aku tak dgr ape2 statemnt dari nik aziz berkaitan isu nie.....
tp tak tau la aku terlepas pandang ke....huhuhu

just pandangan dan pendapat jgn korg buat report kt aku lak nnti...heheheh....
renungkan2 dan selamat beramal

---jgn terlalu taksub ngan politik...kalau tak ni la akibat dye.----

4 comments:

Anonymous said...

so..apakah akibat nye??
npe mamat nie nk bnuh nik aziz??mcm xtau citer je nie

RyuJi SaTo said...

biasela...kalau dah taksub ngan politik nie...cam nie la jadinyer...tp skunk nie...yg aku tau...parti pas dah buat laporan polis..under ugutan bunuh...berat gak kes nie skunk

shiqin ghazali said...

sudah di tahan org itu.. fesbuk die dh di delete~

RyuJi SaTo said...

aah...aku baru dpt tau smlm yg org nie dah kene tahan....cam2 hal la....so beringt la korg...

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...