Monday, May 10, 2010

selamat tinggal uitm untuk 6bulan...

hurmmm....cam mane aku nk ckp kt korg pun aku tak tau....
tp tuk pengathuan korg...aku tinggalkan uitm 6 bulan untuk aku teruskan latihan amali ku selama 5 bulan....
tempt practical :  SK Cargo
lokasi  : kota kemuning
jarak perjalanan dari rumah : 30mnt (RM2.20 tol kesas)
pengakutan : tgk cuaca gak..kalau tak hujan ok jer..aku naik moto jer
alaun : rm400

so aku akan meneruskan hidupku selama 5 bulan tuk berkerja kt sana...
agak berasa lain jugak ar..coz nk strt practiical nie...mcm2 aku pikir kan...cam mane la 1st day aku nnti..
huhu..yela....tah mcm mane bos aku nnti...tah mcm2 mane kwn aku nnti...
so tuk 1st day nnti..aku nk kene kenal ngan semua org kt sana..huhuhuhu
cuak melanda diri nie....
huhuhuhu

kepada kwn2 yg lain...semoga anda pun menjalani latihan amali anda dengan tanpa sebanrang masalh....

untuk kwn2 uitm...jumpe lagi tahun depan kalau panjang umo k....

salam

2 comments:

StrewberiManis =) said...

Bob, SK Cargo tu kat area mana?
audit company kah?

ohh Selamat Menjalani Latihan Amali juga
jmp lagi tahun depan ;)

RyuJi SaTo said...

kan dah ader kt situ....area kota kemuning...sksyn 34 s.alam...
tp bukan kt area s.alam kita...dye seberang area s.alam yg kite dudk skunk nie

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...