Thursday, May 13, 2010

MJ still alive

MJ masih hidup?itu persoalan yg menjadi tanda tanya kepada semua org yg mengikuti perkembangan kematian MJ ni...
cop....
MJ mane nie?kalau korg nk tau ....kompem2 la micheal jackson....MJ mane lagi yg paling famos kt dunia nie...
apsl lak?
hurmmm...korg tanya aku apasl lak aku ckp mcm nie?
smlm aku ngah syok duk bace nbc.com (laman web rasmi National Broadcasting Company)....
kalau korng nk tau update dunia...kt nbc,com la tmptnya....aku selalu gak jenguk kt sini....satu hari sekali...tuk tau perkemabngn dunia kita nie...tp tu bukan yg aku nk komen kt sini...
yg aku n komen...ngah duk syok bace news kt sana...satu berita nie pasal dave dave
so kalau korg nk tau sapa dave dave nie....
korg taip jer kt youtube.com
kompem bercambah yg kuar nnti....
dah ader yg buat kajian sedri...siapa dave dave...n apa kaitan dye ngan MJ
banyk sgt vedio2 yg korg akan jumpe kalau korg taip dave dave nie...
so korg boley menilai sendiri.....


aku dah tgk semua vedio pasl kaji selidik dorg nie...n bukti2 dorg kukuh...yg mengatakan MJ masih hidup....
banyk clue2 yg MJ tinggalkan.....
tp kenapa Mj nk palsukan kematian dia sendri??
bg aku...satu jawpan.....
hutang yg berjela2....


setelah kematian MJ...MJ bagaikan durian runtuh yg berjaya mengaut keuntungan dlam masa yg sama...berjaya melangsaikan hutnag yg berrjela2 dye tu....
so tak mustahil kalau tu jadi punca utama kenappa MJ buat mcm nie....


so korg ley buat andai sendri....
pergi youtube.com
seacrh dave dave


http://www.youtube.com/watch?v=En5Q4syywcw


another good vedio


http://www.youtube.com/watch?v=9ULjQ9x6v6M


selamat beramal


regards 
ryujisato.blogspot.com

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...