Monday, June 29, 2009

Blogger MLM...

sedang aku blogwalker tadi.....
aku terjumpe satu bende baru yg menarik......
pergh...kalau korg nak tau sampai mane aku blogwalkr???
aku sampai ke page indon tadi....
hahahahahaha...lawak tul...
tp ape yg aku jumpe nie menarik tau.....korg mesti dah familiar ngan istilah MLM(multi level markting)
takpe2.....jom kite ke part yg menarik.....
jeng jeng jeng!!!!!!!!!.....ini dye...




............
mesti korg tertanya-tanya ape yg menariknyer pasl bende nie????
meh aku terangkn kt korg ape funtion dye......Tapi ingat, sebelum anda meletakkan link diatas, anda harus menghapus peserta nomor 1 dari senarai. Sehingga semua peserta naik 1 level. Yang tadi nombor 2 jadi nombor 1, nombor 3 jadi 2, dst. Kemudian masukkan link anda sendiri di bagian paling bawah (nomor 10).

Jika tiap peserta mampu mengajak 5 orang saja, maka jumlah backlink yang akan didapat adalah

Ketika posisi anda 10, jumlah backlink = 1
Posisi 9, jml backlink = 5
Posisi 8, jml backlink = 25
Posisi 7, jml backlink = 125
Posisi 6, jml backlink = 625
Posisi 5, jml backlink = 3,125
Posisi 4, jml backlink = 15,625
Posisi 3, jml backlink = 78,125
Posisi 2, jml backlink = 390,625
Posisi 1, jml backlink = 1,953,125\

Dan semuanya menggunakan kata kunci yang anda inginkan. Dari sisi SEO anda sudah mendapatkan 1,953,125 backlinkdan efek sampingnya jika pengunjung downline lalu mengklik link Anda itu, maka anda juga akan mendapatkan traffict tambahan.

Nah, silahkan copy paste artikel ini, dan hilangkan peserta nomor 1 lalu tambahkan link web anda di posisi 10. Ingat, anda harus mulai dari posisi 10 agar hasilnya maksimal. Karena jika anda tiba2 di posisi 1, maka link anda akan hilang begitu ada yang masuk ke posisi 10.

so jom la cube!!!!

3 comments:

gadis lensa said...

aku tak paham la...huhu

::ThisIsNotMe:: said...

mcm mane???
x fhm

s said...

tak paham???
jap2..aku buat post baru pasl nie..aku kasi sekali conth sekali nnti...

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...