Friday, June 26, 2009

Michael Jackson dead...


pukul 714 aku ngah otw nak balik rumah dari beli nasi lemak....
time tu aku dgr fly fm....tiba aku terdegr perkataan J Co is pass away...
eh..aku slah dgr ker???
then bermula topik hangat pgi tadi kt fly...
coz aku dgr dari dz tu....cite dye bermula camnie....
micheal pengsan kt umah...n kejadian nie disedari oleh abg michael sendri...
then call ambulan....dlm perjalan ke hospital mchl dah tak sedarkan diri....
sampai di hospital mchl dah pun meninggal dunia.....
time nie dj dye ckp juz kabar angin...
tak tau ke betul...coz staf hospital tidak di benarkan masuk di bilik mchl....
nape tak di benarkan???n menurut dj tu...kematian masih belum di sah kan oleh hospital lagi...
then aku sampai umah buka tv...tgk MHI..cite pasl mchl nie gak...
n tgk awani lak mchl di sah kan meninggal dunia...
so aku asume mchl dah pun menggl dunia....
hah...cop!!!!!!......aku ngah tgk MHI...Wardina mengesahkan kematian mchl...

so yg aku pelik skunk bukan cara mchl nie mati...
aku pelik tgk bertapa cepatnya berita tersebar....
kalau korg nak tau....abg mchl call ambulan....n mase ambulan tu otw nak anta mchl p hosptal...
pemint dah pun memenuhi hosptal tu...
blm ambulan tu sampai lagi...pemint dh sampai....
so aku rase pihak hosptal tu call sume org kowt....
tp takkn la bgitu cptkan???
samapi kene guna scurty gad nak kuarkan mchl...
ape2 pun yg aku tau skunk mchl skunk dah peluk islam....btulkan aku kalau salah k...
semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atasnya....

---cepat betul berita tersebar---

3 comments:

shiqin ghazali said...

hurm.. sy pn dh dgr brita tu pg td kul8..

kmfem dah ek die msuk islam?
ape nme islam die?
nnti die dkuburkan la cre islam

s said...

yup....aku rase dah kompem dye masuk islam
n name dye dlm Islam Mikaeel....
n bukti kukus lagi
abg kepada Mikaeel, Jermaine Friday Jackson memberi kenyataan kt CNN yg Mikaeel peluk islam 1989....lama tu....
aku ingt baru jer.....

so nie antara petikan Jemaine "May Allah be with you Michael"

cara pengebuminaan Mikaeel masih lagi menjadi tanda tanya....

visitors said...

sehari sebelum dia meninggal tu aku dah tahu berita tu. ko org lambat dega berita tu, semoga dia di golongan org yg beriman...

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...