Tuesday, June 9, 2009

Ubuntu Linux


yeaaa.....brg yg aku tunggu selama seminggu dah sampai ptg semalm....
beralamtkn dari
Promese c/o
Postbus 3174
4800DD Breda
The Netherlands
tak sngka la awl sampai..ingt ambik mase 2 or 3 minggu....
tp yg menjadi satu tanda tnye kt aku....
kaye sgt ker Linux nie....
korg rase2 bape henggit aku baya????
hurmmm tuk pengatahuan korg
aku tak kaurkan walaupn satu sen....
juz p kt linux punya homepage...korg isi form kt citu jer....
korg rase2 bape kos shipping nak anta bende nie ek???
bkn sorg yg aply bende nie...ramai kowt.....
hurmmm...
so skunk aku dah istall linux dlm windows n aku tak gune full linux lagi coz tak bape paham lagi OS nie....
yg penah gune linux tu mesti paham...yg tak paham tu wat2 tak paham la...
so skunk nie aku nak tnaye sape2 yg dah otai gune LINUX nie...
aja aku...
aku tak tau ape2 nie....
sape2 yg boley tolong leave ur commnt k.....
ubuntu terbaru version 9.04 desktop edition
dpt percuma stiker lagi...ape lagi lekat la kt lptp aku nie...hehehehe
di lepaskn oleh kastam pada3/june/09 n sampai kt umah aku 8/6/09


----blur...cam mane nak gune linux nie---

3 comments:

KONCO BLOGGY! said...

ko punye isi dah bagus.. dan sekarang aku harap ko banyakkan trafik ko ke blog ko.. kite buat yang trbaik dalam melaksanakan pengembaraan internet

www.yazlife.blogspot.com

s said...

trafic???
hurmmmm....
kang kalu dah ramai sgt kene wat trafic light lak....
hehehehhee

shiqin ghazali said...

dah jd kwn baek lak

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...