Friday, June 19, 2009

mane lagi best???katon dulu2 ker???katon zamn skunk???

nie kalu korg ingt la...cite nie tajuk dye MASK RIDER...cite nie kalau tak silap aku tahun 1990-95...coz time cite nie di siarkan aku berada di perlis....walaupun cite dah lama n dah takder kt tv skunk nie..aku ttp ingt lagi super weapon yg bernama MERIAM KATAK...hahahahah....n aku still ingt....ader satu hari tu aku tak sempt nak tgk cite nie...aku menangis....hahahahhaha....cite nie mmng best..aku nak download la pasni...hehehhehehehehe......
nie pun salah satu cite pebret n terbaik aku penh tgk time aku kecik2 lue....
aku rase sape2 budak2 laki yg baya aku msti tau cite nie.....cite cybercop yg penuh dgn tipu....kt mane2 pun ader tmpt nak panggil n kuar snejata dorg..contoh kt tongsampah la....kat tipon n mcm2 tpmt lagi.....n kuase paling hebat kuasa halilintar dari juptar(jupitar) yg kale merah tu....
best woo cite nie......


nie lak cite powr rangers pertama....trade mark cite nie yg aku tau..robot kt markas dye....iyayayay....hahahhahaha....cite nie lama gak..banyk episode......n aku palng mnt power rangers hijau n putih(sme org) coz pedang dye tu...
power rangers lain aku tak minat...hehehehhehe

nie lak aku rase semua org kenal kowt....doraemn....cite ni still lagi di siarkn kt tv...cite yg tak lapuk dek hujan n tak lekang dek zaman......
n cite nie pun ader kisah di seblk nyer....
mak aku selalu cite kat aku....dye penah tanye aku time kcik2..bile aku dah besar nnti nk jadi aper???? n aku dgn selmber badak menjawap nak jadi doreamon...hahahaha
tapi smpai skunk tak jadi2 lagii...hehehehhe.....aku tak tau la cite smapi bile akna di siarakn di tv
ko rase smpai bile??
tah2 sampai aku dah ader cucu pun ader lagi okwt...wlaupun cite dye dah tgk sumer nnyer....
tp ttp best.....

nie lak kamen rider atau bahasa melayu nyer baja hitammmm....
tak banyk yg aku nak cite psl baja hitam nie....coz aku tgk camtu jer....
nie katon zaman kini....bukan kata budak2 jer tgk..mak aku pun tgk sekalii....hjahahhahahaha
sin chan nie nak kate best mmng best pun.....dgn telatah yg mencuit hati kite......
penuh dgn lawak dye......

n banyk lagi cite zaman skunk nie...n banyk versi yg di perbaharui....
antara nyer kamen rider....mcm2 adr skunk nie.....kamen rider ryuki,decade,kabuto dll...
power rangers pun ader mcm2 skunk nie.....

n kalu nak compare dgn versi asl n yg baru mane lagi best???
bg aku....ader cite yg versi asl lagi best contoh power rangers n ultramen....
n versi baru nie dah mcm mengarut lebih jer.....

n ader gak versi baru yg lagi best cam kamen rider....

so jwpn dye sebnrnyer terpulang kt individu tu sendiri.......


----upin n ipin...support ur local-----

5 comments:

shiqin ghazali said...

yeay.. upin n ipin.. support local ma..

skrg layan cite doremon dn coNan jerk

s said...

upin n ipin...
cte bst tapi tak banyk....

---layn cite naruto lagi bst---

gadis lensa said...

weh.. aku dulu kechik2 suke gile layan cite2 nih taw..stp hujung minggu.. mesti tercongok kat depan tv.. tak kasi chan langsung kat parent aku nak tengok tv... hahaha...

yg power rangers tu.. aku siap berangan nak ade sut lengkap ngan senjata skali.. aduyai..

hahah...

s said...

hahahaha.....same la...
mejor aku tanye meber aku sume layan cite2 nie.....
katon2 zaman 90an

Blogger Picisan said...

kamen rider bukan baja hitam dlm bahase melayu. tu org mesia yg reka. sbb die warne itam. so bagi name baja itam. abes kamen rider kabuto, kamen rider den-o sume tu baja itam gak ke. diorang wane merah. haha. adoiii~

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...