Monday, June 22, 2009

bunyi ape kah itu????

kul 530a.m
aku terjga dari tidur....sejuk.....
rupe2 nyer hujan.....aku tido pun tepi tingkp n angin yg kuat telah meniup2 langsir...
tu la buatkan aku sejuk...tp bkn itu yg membuatkan aku terjaga.....
aku terjaga di sebabkan bunyi hp aku nie....
hahahahaha...cam cite hantu lak kan......
nsb bek tak tempias...kalu tak mng basah la aku di buatnyer....
adoi....pas jer hp aku berbunyi..ssh nak tido lak.....
takper la...aku bukak lptp aku nie....update blog....
hurm sape la msg aku time2 camnie di kala sedang enak tido....
rupenyer si dye yg msg aku....eh awl lak dye bangn ari nie.....
takper...lupekan msg dari si dye.....
aku nak cie pasl smlm.....
bende nie ktrg rancang sehari or 2 hari sblm kowt kalu tak silp.....
ktrg rancang nak berkumpl n berjumpe kwn2 aku sblm kitrg sibuk belaja balik...
antra yg terlibat......
gjah
cikek
botak
aseng
cd bersama istrinya
n aku....
ktrg p karok kt klang prade....dah lama aku tak jejak kaki kt cini sbnrnye...
hurmmm....KTV klang prade...not bad la.....
walaupun amik small room tp agak luas....muat tuk sume ktrg....
baya rm30 sejam
duk kt citu 2 jam...
rm60 sumenyer.....nsb bek adr org payong,....aseng-bkn name sbnr...
hurmmm...post yg memborinkkn....

ari nie nak kene p s,alam...nak p ambik borng mara tuk kakak aku...tak tau la nak p kol bape....
harap2 aku bgn awl ckit pasnie...ley gerak awl ckit......
tak tau nak ckp per dah...mate dah mula mengatuk...suasana makin sejuk
angin semakin kuat.....

---seronok, enjoy, puas, best, happy---

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...