Monday, June 29, 2009

tak sanggup aku tgk....

sblm nie aku penah letak gamab2 kejam kt blog aku.
sape2 yg smpt tgk tu sempt la...
yg tak semapt tgk takyah la tgk...
tadi aku tgk chelaka mengupdate blog dye....
aku tak tau kejadian tu terjadi di mana....
n aku harap manusia tu di tangkap kerana melakukan perbuatan sedemikan rupa....
nie bukan gamba...
nie video sorg yg kemas berkemja n berkot di bunh degn kejam....
serius....aku tak snggup nak tgk video tu....
lama gak....5 mnt lebh...
tp aku rase cam 50mnt.....
kepala di pukul degan tukul.....
tak cukup lagi org tu terseksa....di ambik skrew driver cucuk pulak perut mangsa berulang2 kali.....tak cukup perut.....dgn skrew drver yg sama dye cucuk mata bertubi2....
manusia jenis ape yg sanggup buat bende nie???
n keganasan terakhir.....dye hentak kepala mangsa dgn tukul yg lagi besar...tukul yg di gunakan tuk memcahkan dinding tu......
msyallh....
ape nak jadi manusia zaman sekarang/????
aku tgk post dari chelaka....yg mengatakan vedio ni dah terebar luas kt internet...
n kalau korg nak tgk sgt2 video nie korg ley buka link chelaka.com....
link nie ader kt rungn the best blogger aku tu...
best ker>???
pasni aku kene tukar jadi ruangn ganas gila babi......
aku tak tau nak ckp pe...
tp aku nasihatkan korg..tak yah la tgk video tu.....
aku harap org yg bunuh tu dah di tanggkp n di jalani hukuman setimapl dgn ape yg dibuat...

---sedih, pilu, tak sangka, marah---

No comments:

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...