Sunday, June 14, 2009

under18 dont open this post!!!!!!

nie adalah amaran dari saya selaku penulis blog...
jika anda rasa kurang senang akan gambar di bawah..sila tingglkan blog nie dgn segara....ini hanyalah sekadar kongsian semata2.....

Ape yg terjadi jika cincin anda bengkok ketika berada di jari anda????
gamba nie aku jumpe di salah satu blog....aku tak tau blog sape...coz aku tdi aku selongkr blog kwn2 aku...then aku jumpe gamba nie....
amaran sekali lagi jgn tgk gmba kalu anda ini agak snstive dgn persekitanran camnie....















---tak tau nak cakp cam maner---
--meloyakan--




9 comments:

shiqin ghazali said...

aish...
moralnye.. jgn pkae cincin ketat

ucop said...

bob...
ko amek la gmba dkt www.chelaka.com
ko amek gmba pmpuan pjak kucing...
cian bob...
ltk kat ko nye blog

Anonymous said...

neh kan sbb die main boling n pakai cincin

RyuJi SaTo said...

syikin- btul2
ucop- aku dah letak...tu gamna last aku..mls nak letak gamba2 camtu banyk2...
anonymous- yeker??main boling pun ley jadi camtu ek

milimilo said...

okey..serius sakit aku tgok gmbr ni..scary siot..mmg blog ko kne label 18sg la..

RyuJi SaTo said...

waaaa...jgn label blog aku 18sg....

shiqin ghazali said...

labelkan blog ko sbg ryuji sato la..
hahaha...

Anonymous said...

hee...tuh la yg ak dgr b4 neh..
pakai cincin mase main boling..
gitu la jdnye

RyuJi SaTo said...

yeker???
main bwlingpn ley jadi camtu ek...
aku selalu gak men bowling pakai cincin...
tp aku rase..
mejor yg main bolwg pakai cincin...

Boleh try usya2 post lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...